Luc De Vos 1961-2014

Toen ik gisteren het nieuws hoorde was ik nogal geschrokken. Dat kon niet, toch niet Vos.

Ik heb hem maar 1 keer voor het fototoestel gehad en dan niet als muzikant maar toen hij begin dit jaar de voorronde van de Rock Rally presenteerde. Als muzikant heb ik hem wel veel bezig gezien, solo of met Gorki, in het jeugdhuis, parochiezaal, sporthal, festival, Gentse Feesten, Luc speelde overal en altijd met even veel overgave en plezier. Hij was een pure muzikant.

Die avond ben ik hem wel een paar keer tegengekomen back-stage en ik had er wel eens een avondje mee aan de toog willen hangen maar meer dan 5 woorden hebben we toen niet gewisseld want we hadden alle 2 genoeg te doen.

_IMG5227

 

 

Geef een reactie

