Gesloten

Enkele dagen geleden kwam hier de melding dat mijn blog reeds 5 jaar bestaat.

Ik had nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden en soms komt de gedachte wel eens om te stoppen met bloggen.

De laatste tijd verschijnen er niet echt veel foto’s meer.
Niet wegens een tekort aan inspiratie maar vooral wegens te weinig tijd om echt te fotograferen.
En als ik dan nog eens tijd vrijmaak om met het fototoestel rond te lopen belanden de foto’s regelmatig gewoon in de digitale vuilbak.
Omdat ik niet echt tevreden ben met het resultaat of omdat ik het gevoel heb dat ik de foto al eens gemaakt heb.
Ik kan niet blijven het Maldegemveld fotograferen en andere fotouitstappen vragen dan soms weer te veel tijd.
Soms merk ik ook dat ik de foto niet meer maak omdat ik niet altijd met een fototoestel voor mijn neus wil lopen maar de omgeving in mij wil opnemen of omdat niet alles goed zit, het licht niet goed genoeg, de lucht niet mooi genoeg, schaduwen verkeerd …..

Toch heb ik nog foto’s in mij zitten denk ik. Al een paar jaar fiets ik voorbij een punt waar ik regelmatig denk, hier wil ik iets mee doen. En er zitten nog wel een aantal concerten aan te komen, al is dit ook nogal onregelmatig en elke keer wachten als er nog eentje voor mij bij is.

Maar momenteel is het hier een beetje zoals volgende foto.

Alleen open om afspraak, die van mij dan wel te verstaan 🙂

_IMG8209

One thought on “Gesloten

Geef een reactie

