Teho Teardo & Blixa Bargeld

Vorige zondag kon ik voor Cactusmuziekcentrum het concert van Teho Teardo en Blixa Bargeld fotograferen.

Het was voor mij de eerste keer dat ik in de mooie stadsschouwburg van Brugge mocht fotograferen en ook de allereerste keer dat ik enkel de eerste 3 nummers de tijd kreeg om te fotograferen. Dus het was wel een beetje stressen geblazen, zeker toen bleek dat de artiesten zeer ver op het podium stonden. Gelukkig kon ik mij redelijk goed uit de slag trekken met mijn oude 135mm lens en veranderde de belichting niet. maar toch is 3 nummers wel kort als je dan nog eens zelf moet scherpstellen en het zonder lichtmeting op het toestel moet doen.

Voor een verslag van het concert verwijs ik jullie graag door naar Indiestyle.

Hier is een selectie van de foto’s

4 thoughts on “Teho Teardo & Blixa Bargeld

Geef een reactie

