GR 5A – Middelburg – Damse Vaart

Vorige zondag heb ik de wandelschoenen nog eens aangetrokken voor de laatste wandeling van 2013.

Ik ben gestart in Middelburg ( Maldegem) en heb ongeveer 10 km de GR5 A route gevolgd die van Antwerpen tot De Panne loopt.

Na 10 km door de velden, langs enorm modderige paden kwam ik aan de Damse Vaart. Omdat ik langs dezelfde weg terug moest was die 10 al voldoende, ik wou nu ook niet in het donder door de modder ploeteren.

Het was een mooi stuk GR met weinig asfalt maar des te meer modder.

Hier zijn enkele foto’s.

 

Geef een reactie

