Landschapspark Drongengoed – Deel 3

Na het Drongengoedbos ben ik terug het Maldegemveld ingedoken voor het mooiste deel van de wandeling.

Enkele natuurverenigingen zijn in het Maldegemveld met herstelwerken bezig om het gebied terug naar het oorspronkelijke heide gebied om te vormen.

Smalle kronkelende en modderige paadjes, af en toe een houten brugje of een pad met wat boomstammen omdat het gebied daar echt wel te nat is.

Voor mij het mooiste stukje natuur waar ik ook de meeste foto’s gemaakt heb. Voor de wandeling heb ik mij trouwens beperkt tot een oude 35 m lens en heb ik proberen spelen met het tegenlicht.

 

One thought on “Landschapspark Drongengoed – Deel 3

Geef een reactie

