Landschapspark Drongengoed – Deel 1

Het klusgereedschap heb ik zaterdag efkes aan de kant laten liggen om in de namiddag van het mooi weer te profiteren.

Vorig weekend was het opening van het Speelbos in Kleit en dit speelbos maakt samen met het Maldegemveld en het Drongengoedbos deel uit van het Landschapspark Drongengoed.

Mijn tocht ben ik gestart in het Speelbos en ongeveer 15 km later stond ik terug aan mijn fiets na een zeer mooie tocht door een prachtig stukje natuur.

Hier is het eerste deel van de foto’s van het Indianenpad en het knuppelpad in het speelbos.

2 thoughts on “Landschapspark Drongengoed – Deel 1

Geef een reactie

