Noorwegen – Lofoten

Efkes het stof van mijn blog blazen…..

Van 9 tot 18 augustus zat ik in Noorwegen met 9 andere reisgezellen.

Op het programma stond een Jokerreisje naar Lofoten.

De Pentax is thuis moeten blijven omdat die toch iets te zwaar is en te veel plaats inneemt in de rugzak en het ook niet zo handig is met een bungelend fototoestel rond de nek over rotsen te klauteren. Dus is het oude compacttoestelletje nog maar eens meegegaan. Het is soms toch wel anders fotograferen. Maar echt veel heb ik de Pentax toch niet gemist, ook omdat ik meer ga voor de uitdaging van wandelen, de natuur in mij opnemen en dan wil ik niet constant met een fototoestel voor mij neus lopen.

Hier zijn toch een aantal foto’s van de prachtige natuur.

One thought on “Noorwegen – Lofoten

Geef een reactie

