Op den buiten

Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens een wandeling met fototoestel kon maken, maar vorige week is het er toch nog eens van gekomen.

De wandeling was er eentje van 19km met als start Sint Laureins naar de Boerekreek van St-Jan-in-Eremo en volgde voor een deel de GR5A.

Jammer genoeg had mijn fototoestel batterij problemen toen ik juist aan het krekengebied was.

Hier zijn enkele foto’s van het eerste deel van de wandeling.

One thought on “Op den buiten

  1. 19 km! Dat is een prachtig gebied hé, ben er drie jaar terug eens geweest in de zomer. Een heel andere indruk dan het er nu bij ligt. Foto’s waar ik mijn hart aan ophaal.

Geef een reactie

