GR 5A Noord – Maldegem

Gisteren heb ik van de regenloze dag gebruik gemaakt om nog eens de wandelschoenen aan te trekken.

Ik ben naar de wandelboom gestapt aan de Nederlandse grens waar de GR131 en de GR5A Noord samenkomen. Daar heb ik een stukje van de GR5A richting kust gewandeld en om thuis te geraken nog een stuk GR131 zodat ik geschat een 16 kilometer in de benen had.

Hier zijn een aantal foto’s

IMGP5908  IMGP5903  IMGP5893  IMGP5890  IMGP5881  IMGP5880 IMGP5879  IMGP5874  IMGP5872  IMGP5866

2 thoughts on “GR 5A Noord – Maldegem

  1. Pingback: GR 5A Noord – Maldegem in het wit « De wereld door het oog van mijn Pentax

Geef een reactie

