Blankenberge – Oostende

Vandaag had ik het plan opgevat om een wandelingetje te maken van het station van Blankenberge tot het station van Oostende.

Van Blankenberge tot Wenduine had ik niet echt een vaste route om te volgen en heb ik voor een deel het strand gevolgd en dan door de duinen mijn weg gezocht om in Wenduine de Duinbossen in te duiken en in te pikken op de GR5A route. Ongeveer 5u en flink wat kilometers later stond ik in Oostende.

Dit zijn een paar zwart/wit foto’s van onderweg.

One thought on “Blankenberge – Oostende

Geef een reactie

