Emmett Tinley@ Cactus Muziekcentrum

Vorige vrijdag kon ik nog eens een een concert fotograferen voor Cactus Muziekcentrum.

Op het programma stond de Ierse singer/songwriter Emmett Tinley.

Normaal gezien fotografeer ik de concerten bijna altijd met een Tamron 28/75 2.8 lens maar nu had ik ook mijn oude Pentax lenzen mee genomen en heb ik het grootste deel van de avond gefotografeerd met een 35mm 2.8, 50mm 1.4 en 135mm 3.5. Ook al is een zoomlens makkelijker werken en is de Tamron wel OK van kwaliteit, aan de scherpte van mijn prime lenzen kan de Tamron toch niet tippen.


Voor meer foto’s : de facebookpagina van Cactus  of op de flickrpagina

Geef een reactie

