Canada West – Deel 1

Van 2 september tot 19 september had ik het geluk om met 11 andere reisgenoten in Canada te vertoeven.

Op het programma stonden verschillende dagtochten in de Rocky Mountains ( in het Bannf Nationaal Park en het Jasper Nationaal Park ) , één van de mooiste auto’snel”wegen van de wereld de Icefields Parkway,  Vancouver Island en Vancouver.

Voor het eerst heb ik ook mijn Pentax meegenomen op reis. Ik ben eigenlijk niet zo een voorstander om met zo een ding rond te lopen tijdens een reis en vooral omdat er wel wat deftige wandelingen in zaten. Maar ook al heb ik af en toe eens gevloekt, ik ben toch wel tevreden dat den Pentax mee was.

Het was weer een fantastische Joker reis !!!

Wat volgt zijn enkele foto’s van de Canadese natuurpracht

 

2 thoughts on “Canada West – Deel 1

  1. En hoe komt dat dat ik dit hier gemist heb? Echt blauwgroen water dat er een beetje ‘ijzig’ uitziet brrrrrrrrrr. Steentjes bouwen, jullie gedaan? Altijd mannen die het doen overal in de wereld. Heb het al gezien in Afrika ook 🙂

    • Het water was inderdaad een beetje frisjes.
      Die steentjes hebben wij niet gebouwd. Soms helpen we wel om de stapeltjes die het pad markeren een beetje hoger te maken. En het zijn niet altijd de mannen hoor. Ik heb toch al gemerkt op verschillende reizen dat er ook wel vrouwen zijn die graag steentjes leggen.

Geef een reactie

