Antwerpen

Antwerpen is een stad die ik niet goed ken en waar ik eigenlijk bijna nooit kom. Waarschijnlijk zijn er ook wel mooie plekjes maar ik ken ze in alle geval niet echt. Omdat ik er vorige zondag moest zijn voor een vertrekvergadering had ik het plan opgevat om een trein vroeger te nemen en nog een wandelingetje te maken met mijn fototoestel.

In mijn haast om de trein te halen had ik niet gemerkt dat de 50mm lens op mijn toestel zat en niet de 35mm zoals ik dacht, dus heb ik mij wel wat moeten aanpassen.

 

 

 

 

 

One thought on “Antwerpen

Geef een reactie

