GR 131 – Maldegem

Regelmatig probeer ik een wandeling te maken om uit te waaien, buitenlucht in te ademen, de conditie op peil te houden.

Mijn gewoonlijke wandelroute heb ik nu ongeveer wel al gezien en ik denk dat de koeien onderweg al beginnen denken “is die daar nu terug met zijn fototoestel”

Ik heb wel wat variaties in de route met hier of daar nog eens stukje er bij of een stukje die ik kan inkorten maar het grootste deel volgt een GR route, de GR 131. Deze begint in Maldegem, op de grens met Nederland, loopt door tot in Ieper en passeert in mijn buurt. Mijn vaste route voert mij altijd richting Nederland, al ga ik nooit tot het beginpunt.

Vorige zondag besloot ik eens wild te doen en in de plaatst van links af te slaan als ik mijn deur uit kom ben ik voor rechts gegaan om zo het deel richting Ieper eens te ontdekken. Het is te zeggen, een klein deeltje dan. Ik denkt dat ik ongeveer een 8 kilometer van de route gevolgd heb, tja ik moest nog terug keren ook en had eigenlijk niet veel tijd. Het was in alle geval een zeer mooi stuk met veel kleine wegeltjes tussen de velden en ik vraag mij af als de rest ook zo mooi is. Het is in alle geval iets om eens uit te zoeken. Normaal gezien zou ik vandaag terug mijn wandelschoenen aan trekken maar omdat de in het rondzwierende pollen de laatste dagen mij precies gevonden hebben is er van wandelen niets in huis gekomen.

Hier is alvast het eerste deel van de  foto’s.

3 thoughts on “GR 131 – Maldegem

  1. Pingback: GR 131 – Maldegem – het vervolg « De wereld door het oog van mijn Pentax

Geef een reactie

