Like twinkling stars

Naar jaarlijkse gewoonte bracht in vandaag een bezoekje aan het boekenfestijn in Gent. Na het snuisteren in de vele boeken besloot ik nog een beetje verder te snuisteren in de CD en platenbakken in het centrum maar blijkbaar waren er wel meer mensen met dit idee. De drukte in de Fnac maakte dat ik weer rap buiten stond. Gelukkig weet ik nog wel wat rustiger muziekwinkels zijn. Mijn fototoestel met 35mm lens was ook mee maar dit heb ik niet veel bovengehaald. De kerstinkoopdrukte was mij te groot……. geef mij maar een minder druk Gent…..

3 thoughts on “Like twinkling stars

Geef een reactie

