Finale Oost.Best

Zondag vond in de Gentse Vooruit de finale van Oost.Best plaats, het vroegere Oost-Vlaamse rockconcours. Acht beginnende groepen kregen elk 20 minuten de kans om de jury te overtuigen van hun kunnen.

Op de affiche stonden 808SNKRHDZ, Hush Hush, Deluxe Daddy, Red Juliette, Sic Bo, Cosmic Fools, Joni Sheila en Eny Adams. ( op de naam klikken en je komt op de vi.be pagina van de groep )

De winnaar is Red Juliette geworden, op de 2e plaats 808SNKRDH en de 3e plaats was voor Hush Hush.

Omdat de organisatie in handen was van N9 hadden ze mij gevraagd om de foto’s van de namiddag/avond te maken. Het was een enorm interessante ervaring om in zo een zaal foto’s te kunnen maken.

Ik ben dan ook wel behoorlijk tevreden met het resultaat al vind ik wel dat ik geen echte uitschieters heb. In alle geval zijn hier een aantal van mijn foto’s.

De rest van mijn foto’s, en de andere aanwezige fotografen,  zijn te vinden op de website van Oost.Best of rechtstreeks op de picasa site .

One thought on “Finale Oost.Best

  1. Als het beginnende rockers zijn zal ik ze zeker niet kennen, maar ik kijk altijd graag naar je fotografie. Er zitten best wel interessante beelden tussen en het is een leuke weergave van de avond!

Geef een reactie

