Zweden – Deel 4

Met deel 4 van de reis is het actieve deel aangebroken. Een Joker reis staat synoniem met actief reizen. Mij moet je niet proberen een week aan het zwembad of op strand zetten, na een uur zitten wil ik wel bewegen, op wandel, iets zien…. Voor deze reis stonden er geen grote trektochten op het programma maar wel een aantal dagwandelingen. Ook al zijn mijn knieën het daar niet altijd akkoord mee, een aantal stevige wandelingen wil ik echt wel kunnen maken. Wat mij voor deze reis ook over de streep getrokken heeft, naast het feit dat ik echt wel eens naar een Scandinavisch land wou, was de driedaagse kanotocht.

De foto’s die volgen zijn van die tocht.

3 thoughts on “Zweden – Deel 4

    • Dank je wel. Zweden is dan ook een prachtig land om voor een fototoestel te hebben. Eigenlijk zou ik wel nog eens willen terugkeren met mijn Pentax want nu had ik eigenlijk maar een oud compact toestelletje bij.

Geef een reactie

