Den Vaart

Vaak heb ik foto’s in mijn gedachten zitten die ik zou willen maken. Soms lukt dit gewoon niet omdat ik een paar extra handen te kort heb, of  geen model, of de natuur niet echt wil mee werken. Een aantal dagen geleden had ik zo een foto in mijn hoofd zitten van de ondergaande zon met de vaart. Maar het is er nu precies de moment niet voor, t ja de vaart neemt juist de verkeerde bocht, de zon zit nog te hoog…. eigenlijk moet ik binnen een paar maanden nog eens een poging doen als de zon al wat rapper onder gaat. Vanavond ben ik dan nog eens langs dit mooie stukje natuur afgefietst om het licht over het water en in de bomen te proberen “vangen”


3 thoughts on “Den Vaart

  1. Niet het makkelijkste weertype om te fotograferen. De donkere vlakken in contrast met het scherpe licht is moeilijk vast te leggen. Toch een mooie serie geworden!

    Groet, mennoG

    • Het is er inderdaad niet helemaal uitgekomen zoals ik het wou. Ik denk ergens in september of zo nog eens een nieuwe poging moet wagen.

Geef een reactie

