De Zee roept

Vorige zondag ben ik in Knokke het Fotofestival gaan bezoeken.

Vooral het gedeelte van de World Press Photo kon mij bekoren. Er zaten echt prachtige beelden bij, soms ook wel enorm aangrijpende foto’s.

De andere tentoonstellingen bezochte tentoonstellingen waren Eyes Wide Shut van Valérie Belin, Bonjour Monsieur W. van Mark Trivier en video portraits van Robert Wilson. Het beste van de drie was voor mij de tentoostelling van Mark Trivier de andere 2 spraken mij minder aan.

Natuurlijk had ik mijn fototoestel ook bij en omdat het op het strand veel rustiger lopen was, iedereen was aan het paraderen op den dijk, heb ik nog een paar strandfoto’s in petto.


3 thoughts on “De Zee roept

Geef een reactie

