NILS FRAHM + Martyn Heyne

Gisteren was ik één van de 40 gelukkigen die aanwezig konden zijn bij een zeer fijn huiskamerconcert.

Pieter en Leen hadden Nils Frahm en Martyn Heyne te gast in hun woonkamer voor wat een avond vol kippevelmomenten zou worden.

Naar eigen zeggen waren de 2 behoorlijk moe van de lange rit van Berlijn naar Gent maar tijdens hun optreden was daar niets van te merken en gaven ze zich volledig.

Martyn mocht de avond openen met zijn virtuoze gitaarspel waarna Nils de avond mocht afsluiten met zijn hemelse pianoklanken.

De mensen van Urgent.fm waren aanwezig om het concert op te nemen en ik heb het vermoeden dat dit binnenkort die opnames in het programma Icarus te horen zullen zijn.

Hieronder zijn een aantal foto’s te zien van de meer dan geslaagde avond.

Met de foto’s ben ik nog niet 100% gelukkig. Naar mijn menig zit er te veel ruis in de foto’s.

3 thoughts on “NILS FRAHM + Martyn Heyne

    • Ik heb ruisreductie toegepast in Lightroom, maar beter dan dit wordt het niet.
      Het is ook wel omdat ik nog redelijk onderbelichte foto’s had en in Lightroom heb moeten bijlichten dat ik met al die ruis zit. Het licht was dan ook allesbehalve ideaal.

  1. Concertfotografie hangt veel af van de belichting, en zoals je zelf al aanhaalt was die hier verre van ideaal… niet makkelijk …

Geef een reactie

