Lichtfestival

Afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag stond in Gent alles in het teken van licht.

Op verschillende plaatsen doorheen de stad waren er lichtprojecties, lichtshows en installaties te ontdekken.

Zaterdagavond ben ik gewapend met fototoestel en statief de stad in getrokken met de bedoeling het parcours af te wandelen en een poging te doen om met mooie foto’s thuis te komen.

Door een aantal omstandigheden ben ik eigenlijk nooit in een foto-mood geraakt en de enorme drukte maakte het er ook niet makkelijk op om foto’s te nemen.

Na een beetje doelloos rondlopen ben ik dan maar huiswaarts gekomen.

Toch heb ik in het begin van de avond nog een aantal foto’s kunnen maken die wel OK zijn volgens mij.


3 thoughts on “Lichtfestival

  1. Zeker. Eindelijk iemand die ook eens wat mooie nachtfoto’s laat zien. Ik ben helemaal weg van de vierde foto. Maar die andere foto’s zijn ook schitterend als reportage.

  2. Ja, ik zag er beelden van op het nieuws, indrukwekkend spectakel en zeker fotogeniek. Hoop dat dit een jaarlijks evenement wordt zodat ik er volgend jaar ook naartoe kan. En die foto-mood… tja die moet er zijn he , maar blijft bij mij ook wel eens achterwege en dan lukt t niet… Toch een mooie reportage ! Groetje, AmaZony

Geef een reactie

