Muziek

 

Muziek is een zeer belangrijk gegeven in mijn leven. Oneindig veel herinneringen zijn verbonden met die muziek, leuke momenten, maar ook minder fijne momenten.

Soms kan muziek luisteren wel eens pijnlijk zijn, soms kan het mij enorm gelukkig maken…..  volgend stukje uit Sometimes it Hurts van Tindersticks zegt het allemaal :

“sometimes it works
sometimes it don’t you know
some days it hurts
some days it feels real good”

Om af te sluiten wil ik jullie nog mijn meest beluisterde nummer volgens last.fm geven : Brian Eno,: By This River

 

3 thoughts on “Muziek

  1. Brian Eno ? Had ik nog nooit van gehoord, heb je link aangeklikt en z’n hele repoertoire beluisterd, in deze muziekkeuze kan ik me wel vinden… thanx !
    Gr, AmaZony
    ps: serieuse collectie zo te zien op je foto’s !

  2. Zo, indrukwekkende hoeveelheid! De 2e foto vind ik het mooist. De laatste vind ik wat “statisch”. Op de 1e heb je goed met de scherptediepte gespeeld, waardoor het beeld interessant wordt.
    Groet, Monique

Geef een reactie

