In een witte wereld

6 thoughts on “In een witte wereld

  1. Mooie winterfoto maar ik zou toch gaan voor een ietsje meer contrast, kan ook kwestie van smaak zijn natuurlijk. Mooie blog trouwens, hier kom ik zeker regelmatig eens piepen.

  2. Zie je wel dat de inspiratie wel weer boven komt drijven? Prachtige plaatjes met die boom. Hoe mooi kan simpel zijn…
    Groet, Monique

  3. Mooie foto’s met prima composities! Het mag voor mij wel nog een tikkeltje witter. In vergelijking met je witte achtergrond van je blog vallen de plaatjes wat te grijs uit.

  4. Bedankt voor jullie commentaren.
    Jullie hebben gelijk, het zou wel beter zijn met iets meer contrast.
    Nu komt het inderdaad wel wat grijs over.
    Ik heb wel al gemerkt als ik foto’s invoeg in wordpress dat die altijd iets donkerder zijn dan het origineel.
    Daar ga ik toch eens rekening moeten mee houden.

Geef een reactie

