1 Jaar

Eigenlijk was het maandag de eerste verjaardag van mijn blog dus is dit hier  een beetje een uitgesteld verjaardagslogje geworden.

Toen ik een jaar geleden het eerste bericht plaatste wist ik totaal niet wat ik moest verwachten. De reden om een blog te beginnen was natuurlijk om wat foto’s te kunnen tonen aan de buitenwereld maar ook om een motivatie te hebben om te blijven fotograferen.

En ook al ontbreekt mij soms aan tijd om  veel fotouitstappen te maken, om te bloggen of zelfs andere blogs te volgen, de goesting om op stap te gaan met het fototoestel is er nog altijd.

Dus ik hoop dat ik op weg kan naar de 2 jaar en dat ik jullie nog enkele geslaagde foto’s kan tonen.

5 thoughts on “1 Jaar

  1. Nen dikke proficiat en jaja doe jij maar mooi verder met je blog en met fotograferen; ik kom hier graag je foto’s bekijken, altijd boeiend !
    Zo ook deze toepasselijke vuurwerk-serie, knap gedaan !
    Groetje en hop naar de 2de verjaardag !
    AmaZony

  2. Gefeliciteerd.

    Houd vol, zou ik zeggen. Bloggen lijkt een tijdje leuk, maar na zo’n anderhalf jaar kom je erachter dat het toch wel veel tijd vergt. Nouja, ik wil je in ieder geval veel succes wensen met het fotograferen en ik heb alvast op het knopje ‘subscribe’ gedrukt om je te blijven volgen 🙂 .

Geef een reactie

