Met z’n drieën

Ik ben mijn favoriete modellen nog eens gepasseerd en nu waren ze precies wel bereid om mee te werken.

Bij de foto heb ik nog wat mijn twijfels. Enerzijds vind ik de compositie wel iets hebben, al mocht nr. 2 nog wel een klein stapje naar voor gestaan hebben. Maar aan de andere kant vind ik het wel wat jammer dat koe nr. 1 er niet zo heel scherp op staat wegens mijn diafragma een beetje te veel open.

Dus ik ben er nog niet goed uit, wat ik van deze foto moet denken.

5 thoughts on “Met z’n drieën

  1. Je modellen hebben wel redelijk goed meegewerkt. Ja ze doen niet al wat je zegt natuurlijk. Vind het een grappige foto.

  2. Wat hebt gij die koeien gegeven dat ze zo braaf in uw lens kijken? 😉

    Wat de technische kant betreft moet je niet bij mij zijn maar ik vind het wel een heel fijne foto.

    Ik vind het alleen zo jammer dat dat weer in het zwart-wit is. Maar ja, ik ben dan ook een echt kleurenmens.

    • Wat dat zwart wit betreft, ik heb ooit nog een klein zwart wit TV ‘tje gehad en volgens mij ben ik een beetje gebrainwashed door te veel naar dat TV’tje te kijken 😉
      K zou ook kunnen zeggen dat ik de kijker wil meetrekken in de foto en hem wil laten nadenken en fantaseren over de kleuren en al.
      Maar hier is het simpeler. Ik heb gewoon zwart-wit gekozen omdat ik het vele rood-bruin van de koeien een beetje te veel en niet mooi vond 🙂

  3. Ik heb hier ook koeien in het weiland grenzend aan mijn tuin en ze kunnen werkelijk tijden staren naar mij of gewoon naar het huis.
    Heel makkelijk om te fotograferen!

    De foto van de 3 hierboven vind ik mooi, het zwart/wit geeft er een aparte sfeer aan en ach de rest…..

  4. Mooie modellen heb je ! En ja de compo zo met zn drie op n rijtje is goed gezien, koe 2 klein stapje naar voor of koe 3 wat naar achter was idd beter geweest, zo had je ze alle 3 echt netjes op een rij. Wat de scherpte betreft : jammer dat koe1 niet scherp staat (?! hmmm). Al bij al toch n leuke foto, zet die modellen van jou nog maar wat aan t werk !
    Grtz,

Geef een reactie

