Magnolia (update)

Elke keer als ik de volgende bloemen passeer moet ik aan het nummer van J.J. Cale denken.

Magnolia

J.J. Cale

Whippoorwill’s singing
Soft summer breeze
Makes me think of my baby
I left down in New Orleans
I left down in New Orleans
Magnolia, you sweet thing
You’re driving me mad
Got to get back to you, babe
You’re the best I ever had
You’re the best I ever had
You whisper “Good morning”
So gently in my ear
I’m coming home to you, babe
I’ll soon be there
I’ll soon be there


3 thoughts on “Magnolia (update)

    • Ik moet je 100 % gelijk geven Joke.
      Ik had ze hier onbewerkt neer geplant maar had er mij eigenlijk wel beter 5 minuten mee bezig gehouden.
      Dus heb ik een aanpassing doorgevoerd 🙂

      Ik vind trouwens dat mijn foto’s eenmaal ze hier ingevoegd zijn altijd iets donkerder tonen dan in Lightroom.

  1. Naturally van J.J. Cale is één van de albums die ik vorige vrijdag kocht. En ja, daar staat Magnolia op. Heel mooi nummer. 🙂

Geef een reactie

