Salsa

Vorige donderdag waren we met de avondschool gevraagd om een salsa workshop van de avondschool in Knokke te fotograferen.

Omdat ik nog altijd geen externe flits heb, heb ik een poging gedaan om alles zonder flits en met mijn 5Omm 1.4 lens te fotograferen. Echt tevreden ben ik niet van het resultaat.

Ik ben behoorlijk tegen de beperkingen van mijn toestel en mijn eigen kunnen aangelopen.

Dus zijn nogal veel foto’s richting digitale vuilbak gevlogen.

Ik heb gemerkt dat ik toch echt wel veel ruis heb bij 8OO iso en werken met een manuele lens op een diafragma van 1.4 en bewegende personen is ook niet alles om scherp te kunnen stellen.

Deze foto heeft nog wel iets vind ik :

One thought on “Salsa

Geef een reactie

