Opening

Welkom op mijn pas geopende fotoblog.

Vanaf de eerste druk op de ontspanknop van mijn Pentax K200D heb ik toch wel een klein beetje de fotografiemicrobe te pakken gekregen.

Nu 8 maanden, 5000 clicks en heel veel vuilbakfoto’s later wou ik wel eens mijn foto’s op een deftige manier tonen aan de buitenwereld.

Dus vanaf nu hoop ik hier regelmatig wat foto’s te posten.

Omdat ik mij nog altijd als een beginnend amateurke zie is alle commentaar op de foto’s welkom.

Veel kijkplezier.

One thought on “Opening

  1. Welkom in de wereld der blogs. Dat ziet er hier in ieder geval allesbehalve slecht uit. Professionele fotokritiek moet je van mij niet verwachten maar ik vind de foto’s die er tot nu toe opstaan prachtig.

Geef een reactie

